Hälsotips #2

Jag har tidigare berättat att man inte ska stoppa ner handen i en konservburk - här kommer nästa tips!

Om du precis som jag lider av oönskad hårväxt på benen och brukar avlägsna dem kan jag berätta ett sätt du INTE ska göra det på. Det finns speciella hårborttagningscremer som man smetar på och dem fungerar bra - fast jag kan berätta att du inte ska smeta det på dina skrubbsår på smalbenen. För cremen har någon frätande funktion på hårstråna, och att fräta på skrubbsår... aj.

Så min slutsats blir följande:

Hårborttagningscreme + skrubbsår = ONT!

Kommentarer
Postat av: Lise

hahaha jag trodde du skulle berätta hela sjöarpshistorien om när du å elin skulle raka benen XDXD

men ja, ont låter de!!!:O

2008-06-14 @ 12:59:18
Postat av: Moa

between, det gör lika ont på rivsår, inte skönt alls :P KRAM

2008-06-15 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0