Grymt gott

När ens bröder är i Finland och springer orientering och mor och far är i Skåne med pappas kusiner på matvandring, då får man helt enkelt ta tag i sitt liv själv och laga sin egen mat, vilket kan resultera i lax med pasta, creme fraiche-sås och svamp, inte helt illa om jag får säga det själv! Har inte ätit ordentligt sen i torsdags kväll så det var på tiden! Har bara ätit någon macka här, någon pizza-slice där, kakor, bullar, tårta, glass och jordgubbar...  Maten satt som en smäck! 

Har varit ute och sprungit idag också. Ska snart klippa lite på gräset och sortera papper, jag är massa effektiv!

Veckan som gått har bestått av cykelutflykt till Torne med skolan, det var hur kul som helst! Orkesterfest har jag också haft, världens bästa gäng! Har  varit på besök på Grönkulla, och igår slutade jag faktiskt skolan. Tänka sig, ettan har redan tagit slut och det har gått hur fort som helst! Det kommer komma ett "mitt första år på gymnasiet" - inlägg, den som väntar på nåt gott...

Eftermiddagen igår var inte helt fel och ikväll spelar Sverige mot Spanien och jag får finbesök!

Sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0