Sommelisommar

Jahaja, så har det spenderats en vecka i stugan i skogen. Har mestadels varit helt underbart, med bokslukning och mys. Finns dock saker jag vill glömma som svimanfallet på Hästveda Marknad. Jag mådde inte så himla bra nej, så jag svimmade lite för att få försvinna lite. En sak som var väldigt läskig då var att det kände som att jag kom till en annan värld under den stunden jag var medvetslös. Det var så lugnt och fridfullt där. Det kanske är så det känns att dö? Då är jag inte lika rädd för att dö längre. Nej, seriöst, nu låter jag väldigt emotionell, oroa er inte, jag finns kvar hos er! (Och nu lät jag som Jesus. haha)

Vi har renoverat i stugan också och därför slänger jag sist i inlägget in en bild på mig i försmå kläder & munskydd då jag anfaller vårt tak med en kofot. Bara för att jag vet att ni alltid velat se mig så. Right?

På lördag åker jag till O-ringen, och för er som inte vet vad det är kan jag berätta att det är som en stor stor festival. 22 000 människor ska springa orientering och en hel del ska dit utan att tävla så det är säkert 25 000 pers där, otroligt mycket folk och det pågår i en vecka. Så jag drar till Dalarna och Sälen! Kommer bli kanon, ska bo i stuga med Anderjons och Carcamos.

Det spöregnar nu, så jag ska nog smita upp på mitt rum och köra lite boxning till Michael Jackson, eller nåt. Helt udda idé, jag vet.


Kommentarer
Postat av: Sanna

vad duktig du är! Jag har bara latat mig i två veckor och inte åstakommit någonting.. (förutom att jag har sprungit några gånger och lyckats stuka foten på detta!) Och för allt i världen så vill vi ha dig kvar här! (även om du lät som jesus och säkert skulle trivas ganska bra med honom!) hahaha

2008-07-19 @ 20:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0