Sommarlovstisdag

En vanlig fin dag, gick upp redan vid åtta (!) och åkte med mamma till Hemköp. Träffade Olof, pantade burkar, handlade mat. Nu har jag pantat burkar (och några PET-flaskor) för ett värde av 150 kr, fattar ni hur galet mycket burkar det är?

Fixat lite i trädgården hemma med mamma, och nu hör jag att hon inte kan få igång gräsklipparen... vänta ett strax så ska jag gå ut och hjälpa henne! (; sådär, gräsklipparen igång och mamma i arbete! Haha, så det ska vara tänkte jag skriva men det gör jag nog inte...

Philip var här på lunch, han sliter ju hårt på kyrkogården så det förtjänade han. Trevligt! Cyklade upp med ett brev till Bengt och Barbro, denna underbara Länsmansbacke - jag lider med er som bor ovanför den :P

Snart kommer Robin Krüger förbi, trevligttrevligt, lite allmänt snack blir det då antar jag.

Ikväll är det Allsång på Skansen, och att citera Anders Lundin från förra veckan är ett måste.
"Nästa vecka gästas vi av E.M.D. - minst en är snygg, kanske flera!"

Haha, jag kan inte mer än hålla med! Ni som känner mig vet att jag är sådär töntigt svag för popsnören. Galet.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Frivilligt och frivilligt, det beror på hur man ser det. Hade dock blivit lovad högre löner än vad vi hade förra året, meeeen så ändrades avtalet. Yey!

Förresten, E.M.Ds utséende i mitt hjärta! GOSH, så snygga de ääääär!

2008-07-01 @ 21:39:29
URL: http://aaallex.blogg.se/
Postat av: Jonna

Oj, en jätteknäpp sak häromdagen, jag drömde om dig :P

2008-07-02 @ 22:29:17
URL: http://jonnaxbom.bilddagboken.se
Postat av: Tilda

Haha jaa Länsmansbacken är inte direkt en dröm backe, men man får tänka positivt - vi får ju trots allt gratis träning varje gång vi cyklar hem ;)

2008-07-03 @ 21:15:20
URL: http://www.metrobloggen.se/tiiilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0