Narnia och Miss Li

Idag for Sanna och jag in till Växjö och gjorde staden osäker. Vi skulle inte köpa nånting och hon kom därifrån med en kjol (brun, vad annars) och jag med ett linne och en skjortklänning. Vi kunde helt enkelt inte låta bli!

Efter det så gick vi på Narnia - nej, det är ingen barnfilm, så det så! Ja, okej, medelåldern var typ 12 men det berodde nog snarare på att vi såg den klockan 15. Nog om det; själva filmen var kanon! Förutom att jag var kissnödig den sista timmen typ, men ja, det fick jag ju leva med helt enkelt. Jag är galen i Narnia. Totally.

Käkade gjorde vi där inne, jag har käkat mer än någonsin under det senaste dygnet. Dessutom har jag nästan brutit nyckelbenet. Haha, jag och Tina brottades lite i gräset igår när vi åt godis utanför 88an, och igårkväll var jag svullen och mitt nyckelben står numera ganska rakt ut. Jag funderar på om det alltid har gjort det eller om jag helt enkelt mosat det, för det är fortfarande ömt. Suck. Förra gången jag var hos doktorn var när jag brottats med Tina på Fair Play Cup... jag kanske umgås för mkt med henne? (; Näe, det går det inte att göra!

Till sist, bästa låten just nu: Oh Boy - Miss Li   Den är fantastisk!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Oja =D Oh boy med Miss Li spelas flitigt i min stereo =D Den verkligen helt fantastisk =D Jag vill med se Narnia. Var det bra? Sevärd? Var det jätte stor skillnad mot böckerna? Jag tycte nämligen inte den första filmen var så bra eftersom de hade tagit bort så mycket och ändrat så mycket att filmen nästan tappade handlingen! Och det kanske var lite överdrivet, men jag tror du fattar vad jag menar :P

2008-07-03 @ 21:19:28
URL: http://www.metrobloggen.se/tiiilda
Postat av: Sanna

Du fick leva med det?! Jag fick leva med det! ;)

2008-07-04 @ 09:06:31
Postat av: Jonna

Hm, det var väldigt konstigt i alla fall. Du var med mig när jag klippte mig(och frisyren som jag lämnade salongen med ska inte ens nämnas)och sen var du borta, borta.

2008-07-04 @ 19:22:05
URL: http://jonnaxbom.bilddagboken.se
Postat av: Alexandra

OK, denna låten går an men annars gör Miss Li mig stressad, grymt stressad! (:

2008-07-06 @ 23:21:18
URL: http://aaallex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0