Style-afton

Ikväll for mamma och jag in till Växjö på så kallas Style-afton på Elite Stadshotell. Himla maffigt ställe det där, hade inte bangat på några nätter!

Iallafall så var det fullt med små stånd med grejer, och massa småföretag visade deras produkter och det var underkläder, smink, hudprodukter, glasögon, kläder och så vidare. Fast det var kanske inte höjdarkvällen i mitt liv, världens jobbigaste gubbe som konfrencier, och han tyckte själv att han var så otroligt bra på alla sätt och vis, var min uppfattning. Men inte ska jag vara bitter inte, för jag gick inte lottlös därifrån denna kväll!
I ett av stånden stod ett företag som sålde kroppsprodukter och vitaminvaror, och ja, massa sånt där må-bra-grejs. Jag snackade med en kille som stod där och lät alla provsmaka, och ja, han var hur trevlig som helst! En av de få killarna som var där och han var lite mer "människa" än alla andra, vi snackade en bra stund. Jag fyllde i ett formulär om vad jag tyckte om produkterna, mitt namn och kontaktuppgifter, och vips vid lottingen så hade jag vunnit ett presentkort på 200 kr :)  Kanon!

Killen log lite menande åt mig när jag hämtade mitt pris, och jag sa till mamma:
- Vilken tur jag hade!
Mamma: Du hade inte tur, du charmade in dig hos honom. Det märktes ju! Han lade undan ditt formulär när du lämnade in det skulle jag tro.

Säger du det så... Tack så mycket iallafall, du trevliga typ :)

Ska nana nu, börjar skolan redan 12.30 imorrn ju ;)


Kommentarer
Postat av: Lise

hihi, ditt lilla charmtroll :p

2008-02-28 @ 19:39:07
Postat av: therese

HAHA, vilket flax man kan ha då ;)

2008-03-02 @ 18:51:24
URL: http://carlssonmedc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0