Muffin-man

Har bakat chokladmuffins nu. En nybakad muffin + en mysig kaffe framför tv:n är faktiskt ett helt okej sätt att spendera eftermiddagen på!

Har dessutom räknat matte, men nu lägger jag det åt sidan och börjar med mina tyska-verb istället som jag är så innerligt förtjust i!

Är lite nere fortfarande för att sjukgymnast-besöket blev inställt, jag vill veta hur det kommer att bli den här säsongen! Det är inte ens klart att jag kan springa O-ringen i sommar, något som jag gjort sen jag var 7 höstar! Hur illa skulle inte det bli? Om två veckor har jag min nya tid, inte alltför långt bort tack och lov. Två veckor går ju dessutom ganska fort! När jag längtar efter någonting brukar jag alltid räkna lika lång tid som det är kvar tills det händer bakåt. Och ja, för två veckor sen så var jag och mina klassisar + NV06 på universitetet, och det känns inte alltför längesen så det finns hopp!

Kommentarer
Postat av: Niffum

Muffin baklänges blir niffum. Sniffum i larulp.

2008-02-28 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0