Isn't she lovely?

Lördagseftermiddag, sitter och softar och spanar runt lite grand sådär.

Gymmet i förmiddags, träffade Perra där. Min kemi & matte-lärare för er som inte är helt insatta i min skolsituation, och ja, jag var ju där med mamma och självklart ska hon börja snacka. Hon är nästan lika duktig som jag på det där! Iallafall så tog hon upp att hon tyckte det var konstigt att vår klass inte ska gå mer än 1½ dag i skolan veckan efter sportlovet. Per höll med, och jisses, om inte jag räddat situationen lite snyggt så hade kanske den fina förmånen försvunnit! Busigt, mamsen...

Efter en svängom med bilen nere i city så har jag mest softat här hemma, snackat lite med Therése i telefon, för hon och Philip och Olof sticker ju till Trysil nu på sportlovet, trist för oss som är kvar hemma!

Menmen, imorrn sticker jag ju till Moa, Joel och Hampus i Fängsjö och stannar till tisdag eller nåt sånt, så jag ska inte klaga så mycket.

Ett leende på det, jajamen!
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0