I never promised you

Torsdag, känns som att veckan gått huuuuuuuuur fort som helst.

Jag har alltså varit hos mina bästaste kusiner i Fängsjö, metropolen itself. För er med mindre bra geografi-kunskap är det en liten liten håla bestående av <10 hus på gränsen mellan Halland och Småland.

Där har vi iallafall firat födelsedagar, spelat sjukt mycket tv-spel, eldat saker, kollat på film, båtat - såklart, ätit, lekt med djuren, bakat, och ja, haft allmänt mysigt och trevligt :)

Dessutom åkte vi till Halmstad igår - jag, Moa, Joel & Hampus. Shoppade järnet, blev två tröjor, två trosor, eyeliner, godis, present till Sanna (höhö) och säkert nåt annat som jag inte direkt kan komma på. Tröjorna kommer på bild lite längre ner iallafall.

Har varit helt underbart iallafall de tre dygn jag varit borta, Moa är systern jag aldrig fick skulle man kunna säga.

I eftermiddag ska jag leka lite med Sanna, sen ska jag på spinning och efter det är det GE-galan som man inte får missa, mktmkt viktigt!

image9image10

Jag och Moa

image11
Mina nya tröjor:
"Save a mighty frog - go green"
"Make the world a happy place"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0