Ge-kås

Mamma kom hem för en stund sen, hon har spenderat dagen på Ge-kås i Ullared med Mormor, Morfar och min moster Karin. Lite orättvist, jag ville också följa med men jag har ju faktiskt skolplikt, tro det eller ej...
Iallafall, så har hon varit supermysig och köpt saker till mig, och lite av det var:


- Pyjamasbyxor

- 3 par strumpor

- Schampo

- 3 Dvd-filmer

- Sminkspegel till linserna

- Fleecefilt

- Hårsnoddar

- Blommig tunika

- Leggins
- Deodorant

- Täckstift

- Lypsyl

- Ansiktsmasker

- Randigt  "dagboksblock"

och kanske något annat, men ja, hur glad som helst blev jag! 
Var väl mest den lyckan jag ville dela med mig av. Ska gå och spela lite flöjt och gitarr nu, och mysa i soffan resten av kvällen antar jag. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: J

Bortskämda barn!!

2008-02-07 @ 20:26:36
Postat av: Lise

härligthärligt, kul att du blev så lycklig :)

2008-02-07 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0