7 sanningar

Nu har jag blivit utmanad av Malin att skriva 7 sanningar om mig själv, och det är lika bra att ta tag i det på en gång.
1. Jag är en relativt känslomässig person som rycks med i andras känslor. Sympatigråter lite då och då, bara för att någon annan är ledsen. Det är även tvärtom - om min dag är kass, så smittar andras glada humör av sig väldigt ofta, och inte minst i skolan där min mol-familj kan få mig på otroligt bra humör!

2. Jag har jättelånga tår som gör min skostorlek typ 2 storlekar större än vad den egentligen borde varit om tårna hade varit proportionella mot resten av foten.

3. Jag har spelat flöjt på musikskolan i 8 år och det är nog en av de sakerna jag är lyckligast över att jag gör, och att jag kommit så pass långt vid min unga ålder - och nu kan jag inte förstå att jag ett tag hade tankar på att lägga av.

4. Om jag inte kan sova gör jag sit-ups i sängen. Det är ganska lustigt.

5. Jag pratar i sömnen, snarkar och går i sömnen med jämna mellanrum. Det finns det många olika mer eller mindre roliga berättelser om....

6. När jag var yngre var jag ofta för lat för att duscha. Fräscht. Tur att det gått över.

7. Slutligen så kan jag säga att jag är ganska girig efter framgång - jag vill bli någon som förändrar och betyder något för samhället, men samtidigt vill jag vara kreativ och ha ett roligt jobb. Massa konstiga krav.

Ska egentligen utmana 7 pers, men jag kommer nog inte komma upp i det så jag försöker inte ens. Lat är bara förnamnet.


Kommentarer
Postat av: Malin

Den första stämmer väldigt in på mig också faktiskt ;)

2008-02-10 @ 18:22:54
URL: http://malin90w.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0