Snörvel, jobb och lägernostalgi

Jag är förkyld och det är sjukt att jag blir det på sommaren, jag som annars aldrig blir förkyld ens på vintern!
Kommer inte ihåg när jag förkyld sist. Åh, jobbigt! Så därför står jag verkligen inte ut när jag måste snyta mig och nysa och hosta och hålla på, omständigt!

Jobbat har jag gjort idag iallafall. Det var tråkigt - oväntat! Pengar blir det iallafall, tjoho! Imorrn tar jag mig i kragen och jobbar även då, och sen efter jobbet ska jag träffa Philip som är hemma igen! Som jag saknat världens bästa vän fastän det bara är nån vecka sen sist... :)

Satt och tänkte på hur mycket jag var på läger förut. Alla ni som har varit på läger - scouter, simmare, innebandyspelare, orienterare - vad ni än är så förstår ni att det är fantastiskt roligt! Jag tänkte visa hur otroligt lite jag faktiskt var hemma under ett år oktober 2005 - oktober 2006 med en liten lista här nere. Innan dess vill jag säga att jag uppskattade det så mycket och jag är otroligt less på att man har börjat bli gammal och lagt ner sådana där saker rätt mycket och att det är så mycket tråkigare att gå hemma helg efter helg fastän det var det man längtade efter då när man inte sovit hemma en helg på två månader...

2005

Oktober
6-9 - Utbildningsdagar Elevskyddsombud, SVEA, Söderhamn
14-16 - Daladubbeln, orientering, Falun
21-23 - Förträff konfan, orientering, Göteborg

2006

Februari
3-5 - Träningsläger, orientering, Eksjö
19-23 - Branäs, skidor

Mars
31 mars - 2 april - Fair Play Cup, innebandy, Kalmar

April
7-9 - SSM, orientering, Jämjö
21-23 - Per & Kersti, orientering, Värnamo

Juni
16 juni - 12 juli - konfaläger, orientering, Bräkne-Hoby, Sjöarp

Juli
15-22 - O-ringen, orientering, Söderhamn

Augusti
11-13 - GM, orientering, Höör
13-15 - USM-läger, orientering, Karlsnäs

September
8-10 - USM, orientering, Blekinge (somewhere)
29-30 - Cupavslutning, orientering, Oskarshamn
30 september - 1 oktober - Träningsläger, innebandy, Grimslöv

Oktober
13-15 - Dala-Dubbeln, orientering, Falun

o.s.v.... o.s.v.... o.s.v....

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack för den grymt fina kommentaren.



Jag faktiskt inte mer än ge tillbaka berömmen, för när jag varit ute och rest har jag alltid tagit mig tid att läsa bloggarna från Sverige och din blogg har varit som en underbar komplott av allt :)



Så keep up the good work and I will keep up mine :D

2008-08-08 @ 10:14:50
URL: http://annieroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0