Skolstart

Nu har man gått tre dagar i skolan och jag tänkte skriva en liten sammanfattning om vad som hänt:

- Tjugo minuters lektion första dagen för det var höjdfinal och våra mentorer ville också se Holm.
- Miljökunskap med massa blandat folk och jag är inte ens rädd för treorna
- Schemat som är uppåt väggarna för alla och jag tycker ärligt synd om Stig-Olof som nu ska tvingas göra ett nytt försök till att göra ett bra schema för hela skolan
- Läxor. There we go.
- Sanna och jag har gjort bort oss redan
- Förföljt folk har Sanna och jag också hunnit med

och mer har jag inte att tillägga. Har massa att skriva av mig om men det hamnar inte här för det är för personligt. Ha. Ha.

Kommentarer
Postat av: En vän med råd

Du borde vara rädd för treorna! Dom är skitfarliga har jag hört. Speciellt den där Malin. Hon bits och äter små tvåor till middag. Akta dig för geeken!

2008-08-21 @ 21:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0