Min värsta ovana

Tidigare ikväll när jag var uppe på mitt rum och lyssnade på musik och pysslade och höll på kom jag på det. Min värsta ovana. När man ska fylla i frågor om sig själv och sånt där lojt så brukar den frågan allt som oftast komma upp och nu, nu vet jag vad det är!

Jag skickar way to many sms. Hela tiden, så fort jag ska fråga något litet eller berätta nåt kul eller bara är sällskapssjuk, så skickar jag sms. Eftersom jag dessutom har en av de dyraste operatörerna så blir det ju inte billigt direkt, det kan jag lova. Jag kollade mitt saldo häromdagen på mobilen och tänkte "tja, det ligger väl på runt 250" eftersom jag visste att jag inte för alls längesen fyllt på med 300 kr. Tji fick jag - 150 kronor hade jag kvar. Jag hade alltså gjort av med 100 kronor mer än jag räknat med och det ska inte kunna hända, bara sådär!

Så det får jag väl ha som löfte till obestämd framtid. Sluta skicka onödiga sms. Sluta!

(men jag älskar ju min mobil... <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0