Lösgodis till bakgrund

Har redan tröttnat på min gamla bakgrund. Nu blev det en gul. Det var kanske inte riktigt genomtänkt, men nu blir det så ett tag iallafall.

Köpte ett halvt kilo lösgodis när Philip var här innan. Satte oss på en bänk i sjöparken och bara pratade om allt. Philips fru ska vara som en Polo. Bilen Polo. Otroligt spännande.

Nej, nu borde jag gå och krypa till sängs. Ska på kusin-konfirmation imorrn, samma som konfirmerades förra helgen men nu är det kalas kalas! På söndag är det GM hos Erika och Felix och gänget. Hoppas jag träffar dem!

Lite till godis. Sen ska jag sova. Natts!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag tycker bakgrunden blev fin :) Det är perfekt att förändra sig lite i taget.

Kram

2008-08-09 @ 09:45:04
URL: http://annieroos.blogg.se/
Postat av: Philip

haaahaha Jag menade väll inte att MIN fru skulle vara som en polo X-D haahahaha!!!

2008-08-21 @ 09:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0