Lite mer perspektiv

Nu har jag fått lite mer perspektiv på dagen iallafall, när jag faktiskt gjort några vettiga saker. Åkt in till Vxö och sjukgymnasten och ja, äntligen är jag fri! Det har tagit exakt ett år, men jag har klarat det. Jag är friskförklarad, partyparty!

Igårkväll var det depp över livet. Ringde Philip Carcamo den bäste för att få snacka av mig lite och snackade massa med honom och även en skvätt med härlige Victor Rex. Tittade på lite film på kvällen, men ack så patetisk och överkörd jag kände mig!
Slängde iväg ett sms till tidigare nämnda Philip och han ringer. Det borde han inte gjort, men han gjorde det. Efter 2½ timmes telefonsamtal om hur hemska våra problem är så är jag lite bättre till mods, men tillsammans kom vi fram till att det finns en textrad som passar sjukt bra in på hur situationen jag sitter i är just nu;
I've played all my cards
Det är upp till dig nu, jag väntar. Är så otroligt maktlös i detta nu.

Imorgon börjar skolan. Jag tror att det ska bli kul. Kanske.


Kommentarer
Postat av: Annie

Klart det blir bra imorgon, du får ju träffa mig :P

2008-08-18 @ 20:24:03
URL: http://annieroos.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Fast jag tror inte ni ska ha någon svenska. Svenska B börjar inte förrän vid jul. Men det med lunchen låter ju konstigt!

2008-08-18 @ 20:29:58
URL: http://malin90w.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0