Happy song

Jag är redan hemma och slutade faktiskt skolan för en hel timme sen. Tisdagar på nya schemat tycker vi om!
08-11,15. Ja, jag ska nog kunna stå ut ;)

Skoldagen har iallafall sett ut såhär idag:

Musikprofilsmöte: Snabb genomgång av vad vi ska läsa i år, och för mig blir det mitt A-instrument, musikteori och ensemble. Ska bli så galet roligt! Hoppas bara att Susanne blir ordentligt frisk i år för jag saknar henne så... :(

Religion: Bruttan (som jag och Sanna har fått en dålig vana att kalla henne) babblade på i 200 km/h och det var bara att försöka uppfatta så mkt som möjligt och även anteckna en del. Det fanns inte en minut över att flamsa, lite tråkigt, haha! Det är det jag har som syre på lektionerna annars, att få flumma runt lite mellan uppgifterna.

Matte: Vi gick igenom nån uppgift gemensamt och sen var det till att räkna på. Foppa hjälpte Sanna att klura på nån jättesvår uppgift så resten av klassen snackade. Diskuterade schema, vad det var för mat i matsalen idag och vad stackars Alban har för hemsk sjukdom som har hållt honom borta från skolan i en vecka. Måste vara något väldigt allvarligt... kanske. Igår på matten kom jag förresten på att Foppa var dyr i drift! Sicket konstaterande.

Sen var det lunchrast och vi kikade in det nya schemat och promenerade till maten sen. Satt och skrattade åt alla Österrike-minnen tills vi gick in i skolan igen och där satt vi och skrattade åt Therése som kallade alla människor för Caj. Det var roligare än det låter! :D Så småningom började Tuesys och Sannas tyskalektion så jag begav mig hemåt och här sitter jag nu.

Ska kanske kolla på nån film nu i eftermiddag eller göra mest ingenting. Jag vet att jag borde plugga engelska men jag är verkligen inte sugen... omotiverad till tusen! Skärpning.


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha vilken helhärlig dag vi har haft idag! (Precis lagom lång och flams och trams som vanligt! <3)

2008-08-26 @ 15:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0