Håltimme!

Jag har nu haft håltimme i 1 timme och 18 minuter. Då kommer den hålla på i ytterligare två timmar och 42 minuter.

Gud, så roligt man har i skolan nu förtiden. Sara och jag sitter och väntar på att Theréses spanskalektion kan ta slut så att vi kan gå och äta. Sanna är sjuk tillsammans med Robin, det sa hon själv i telefon innan. Hoppas att hon inte ljög - det blir så mycket bättre story att skriva i snokboken då! ;)

På miljökunskapen i morse konstaterade Anton och jag att mattanterna badar i alla cornflakes som finns i alla skåp i matsalen. Kanon! Det är säkert därför de inte har tid att koka sina potatisar ordentligt. Helt förståeligt.

Sara har informerat mig om att Björn Gustafsson mår bra nu. Det var ju för väl det. Jag lider så med honom. Inte.

Jag har nu haft håltimme i 1 timme och 22 minuter. Då kommer den hålla på i ytterligare två timmar och 38 minuter.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej Sofia, du har helt missat poängen. Varför mattanterna har cornflakes i skafferiet har jag redan klargjort här -> http://jonnaaxbom.blogg.se/2008/july/utkast-jag-har.html

2008-08-27 @ 15:33:23
URL: http://jonnaaxbom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bryr du dig inte om Björn Gustafsson? :O Du borde dö, men jag är snäll idag :)

2008-08-27 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0