Angående sommar-inlägg

Det har varit otroligt dåligt bloggande på sistonde vilket dels beror på att jag har varit i internet-fritt land rätt länge och att jag inte haft någon ork helt enkelt. Idag hade jag tänkt att skriva ett inlägg som ska sammanfatta min sommar men jag vet att det bara skulle bli vinklat. Jag är så sleten och nere idag (har glasögon på mig, inte borstat tänderna, tillbringat de 3 vakna timmarna framför tvn, inte ens bestämt vad jag ska ha till lunch - olikt mig) så det blir inget sådant. Det skulle bara göra världen otroligt deprimerad om världen var tvungen att höra. Det kommer så småningom, antar jag. Nu ska jag nog deppa lite till över allt meningslöst jag kan komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0