Vi hänger med

Som ni alla märkt har det varit lite uppehåll i bloggandet men det har det varit i alla andras också, inget vi kan hjälpa. Men man blir ju inte mer än överlycklig när sidor ligger nere, jovisst.

Jag har ju varit i Österrike! :D helt exhalterad är jag fortfarande. Det kommer att komma ett inlägg om det som har hänt där, jag kommer försöka få med det väsentliga. För er som mycket hellre kollar på bilder än lyssnar på mitt mer eller mindre intressanta babbel rekommenderar jag att gå in på www.swoxis.bilddagboken.se , och om inte den länken fungerar ta er via www.bilddagboken.se och sedan skriva in "swoxis" i fältet uppe till höger.

Sofia fixar!

Dagen har annars varit på topp. Musikskolan, styrelsemöte och Släggan i en smäll! ;)
Ska kila till Hanaslöv nu och hjälpa mamma med träningen. Yey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0