Vårskor, jajamen

Lyssnar på Håkans nya nu. Inhandlade den igår för det var synd om mig.
Åkte in till Växjö efter en runda i Lekaryd, Torpsbruk och Härlöv för att lämpa av Hampus, Isak och Stefan, Per var chaufför och jag sparade hela 18 kronor och slapp ta bussen. Första gången i mitt liv jag var i Torpsbruk dessutom, eller egentligen, jag steg aldrig ur bilen. Så jag har aldrig varit i Torpsbruk, bara skoja! I Växjö hade jag tandläkartid nämligen, och var hyfsat övertygad om att jag skulle få ta bort min tandställning, min kära tråd som har suttit på mina tänder i 20 månader. Men nejnej, sa Dag, min tandläkare. Ett år till blir väl bra?
Jaha, kära kompanjon, det blir du och jag lite till - vad sägs om 30 månader?

Lite småsurt sådär.

__________


Vid skåpen, slutet av dagen. Sanna slänger en blick på mina skor.

Sanna: Nämen, Sofia, har du Balle-skor idag!
Sofia: Ja... ehm... jag har... Balle-skor idag...

image22

Japp. Här har ni dom - Balleskorna. Tillsammans med Elvis!

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha ja och nu har jag också köpt mig ett par balle-skor!

2008-04-11 @ 19:59:26
Postat av: Joffin

Har du aldrig innan i hela ditt liv varit i Torpsbruk??????? LOOOOOSER!!! ;)

2008-04-12 @ 19:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0