the sound of music

Igår var mor och jag på stan i Växjö, jag köpte ett par nya skor, en sjal, ett par solbrillor och en pikétröja. Var riktigt nöjd med mina köp :) När jag provade pikén här hemma idag sa pappa direkt: Oh, så fin den var!
Det betyder att den faktiskt var fin. För annars säger han aldrig något. Och ibland säger han att det ser konstigt ut. Tack, pappsen!

Var på musikal på kvällen - the Sound of Music on tour - med Pernilla Wahlgren och Tommy Nilsson i huvudrollerna. Jag tyckte om den! Allt som allt tog det tre timmar men jag var aldrig uttråkad utan mer fascinerad, det fanns så mycket att titta på och lyssna på ... ja, det var en riktig pärla!

Idag ska jag till kusinerna, vi har kusinklubbsträff i Fängsjö. Alla mormor och morfars 10 barnbarn ska dit förutom mina två bröder som ska ränna runt i skogen som vanligt. Det kommer bli störtkul!

Imorrn är det tävling i Växjö, träffa Erika och Elin och efter det ska jag och Mange lägga banor till GP.

Full rulle! Och däremellan är det kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0