Skrik & panik, klippt & skuret

Började dagen med nationellt prov i engelska A, jippie..
Iallafall var det uppsatsskrivning, och jag jobbade hårt hela tiden men hann ändå inte klart i tid, så jag satt väl och skrev rent fem minuter extra. Tur att Bibban inte blev alltför rosenrasande utan lät mig klottra ner de sista kråkfötterna. Ja, det blev verkligen kråkfötter, för jag skrev i panik eftersom jag trodde att hon bara skulle rycka bort papprena från mig, och det hade ju varit himla kul med en uppsats som saknade sista meningen där allting kopplades samman... Skrev hur som helst om "A Very Special Spring", och berättade om min 10mila-upplevelse förra året när jag höll på att frysa sönder, i princip.

Satt och lyssnade på projektredovisningar resten av dagen, det var lagom ansträngande, och delvis mycket intressant. Olof och jag satt och åt upp mitt godis också. Gott. Det köpte jag när jag hälsade på Ollemannen på jobbet igår, stod och tittade på när han packade upp köttsoppa och olivolja, typ. Fett najs.

Har precis kommit hem från frisören, nyklippt och grann är jag :) inte världens största skillnad men ändå nytt och fräscht, göttmos!

Saknar dig, hjärtat. I really do.

Kommentarer
Postat av: Maya

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-17 @ 15:29:13
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: Lise

tiomila!!:D ..fortfarande sur på dig för att du inte åker >:(

2008-04-17 @ 19:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0