Prayer for the weekend

I helgen ska jag vara med mamma och pappa bara, känns som att jag har varit runt och träffat folk varenda dag i en månad - kan vara skönt att slappna av lite. Men kommer sakna endel ändå! Saknar dig redan, hjärtat ;)
Bara för att mormor och morfar var här igår kommer denna otroligt intelligenta listan in här i slutet av inlägget också.
Nu blir det nog TV eller nåt annat soft, jag är helt slut efter gårdagen fortfarande. Mitt hår ser hemskt ut. Svamp.

BONDE ELLER STADSBO?

BONDE:

[ ] Du bor på landet.
[ ] Du har kört traktor.
[x] Du ser skillnad på hö, ensilage och halm.
[x] Du äger ett par gummistövlar.
[x] Du/din familj äger en bondgård.
[/] Det är för det mesta stökigt i ditt hem/rum. -
[ ] Du har minst 1 mil till närmsta affär.
[/] Du brukar ha sunkkläder på dig.
[ ] Du har gjort en bonfräs.
[ ] Det tar minst 10 minuter för dej att åka till skolan.
[ ] Du tycker att det är kul att fiska.
[ ] Ni slår eget hö.

TOTALT : 4

STADSBO:

[x] Du bor/bott i en stad/samhälle.
[ ] Du gillar att festa.
[ ] Ni använder fjärrvärme.
[ ] Ni har en ren bil.
[x] Du kan gå till skolan.
[ ] Du äter ute rätt ofta.
[x] Du har bra bordsskick.
[ ] Du bor i en lägenhet.

TOTALT: 3

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag fick 11,5 av 12 på bonde och 1 av 8 på stadsbo, säger det mesta om mig tror jag :)

2008-04-11 @ 15:59:14
Postat av: Oskar

10,5 var det visst bara, sunkkläder har jag aldrig om jag inte jobbar.

2008-04-11 @ 16:00:46
Postat av: Joffin

4/4 men vad i H är ensilage?

2008-04-12 @ 19:59:50
Postat av: Oskar

Ensilage är det som inuti "ufo-äggen", dvs dem vita "höbalarna" som man kan se på åkrarna. Det är konserverat gräs, alltså man torkar inte gräset som man gör med hö utan man konserverar det istället.

2008-04-13 @ 11:51:07
Postat av: Sofia

Härligt Oskar, jag tycker om folk som förklarar så att jag slipper! :)

2008-04-13 @ 11:56:51
URL: http://diesofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0