Mr. Bean tar ut svängarna

Tänkte slänga in ett kort inlägg såhär på kvällskvisten.

När vi åkte hem till Sverige från Österrike kollade vi på några avsnitt av allas vår Mr. Bean, och ja, för er som inte känner mig så väl kan jag nämna att min Pappa vid flertal tillfällen har blivit liknad med Mr. Bean. Så visst, lite roligt är det allt!
Nu i skolan de här två dagarna har vi dansat Mr. Bean - dans, en liten dans han gör i filmen. Rolig som jag är tänkte jag visa den för mamma och pappa vid matbordet ikväll, och ställde mig upp och började dansa. Självklart har jag ingen självkontroll utan slår till mammas kopp så att den flyger ur hennes hand, ner på golvet och går i tusen bitar. Jag är otrolig, verkligen. Från succé till tragedi. Eller, inte för att det var succé från början, och någon riktig tragedi blev det inte heller. Men det lät bra iallafall... :D

Kommentarer
Postat av: J

Hmm... Undrar vem det är som är Mr Bean egentligen... Hmm.. Eller kanske vem som brås på vem... ;-)

2008-04-02 @ 08:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0