Möte och fika. Mycket fika.

Idag kilades det in till Växjö, var studiedag :)

Träffade Robin, och stötte även på Sanna, Sofia och Annie på deras lilla shoppingrunda. Mötte Therése och sen for vi runt i lite butiker, jag köpte biljetter till Katedrals konsert i helgen, ska bli sjukt trevligt! Jag och Sanna kör tjejkväll på lördag. Mums!

 Tog en glass i det fina vädret också, och precis när daimstruten slunkit ner säger Therése att vi kommer få tårta på mötet vi ska på. Så bra, då blir det dubbelfika!

Mötet var allmänt trevligt, det blev tårta, brownie och smarrig macka, och dessutom en hel del trevligt snack och lite bestämmelser. Nya kontakter tycker vi om!

Fick skjuts hem av Petter och nu har jag varit utanför Hjortsberga och snackat loss/sprungit lite med Mange, Stina och Simon. Manges knä är paj, och jag sörjer med honom, bästaste vän :(

Imorgon blir det musikskolan + rep i kyrkan inför helgen. Kommer vara borta länge på kvällen. Men Druttan ska ju på studiebesök, haha, det blir trevligt!

Ta hand om er, jag ska försöka göra så gott jag kan av kaos-situationen som råder just nu runt omkring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0