Kontaktannons special

Jag var på väg hem från gymmet, och utanför netto stoppades jag av en man som ursäktade sig och frågade mig "Do you speak english?"  Visstvisst, svarade jag, (på engelska iofs) och mannen som var i kanske 35årsåldern räckte fram en lapp där det stod ungefär:

Hello
How are you? 
I can't speak english or swedish. I hope you and I can be friends and also have a relationship.

Sluddret fortsatte och avslutades med en mailadress och ett mobilnummer. Eftersom jag inte är helt från vettet sa jag bara "No, thank you" och log lite snyggt och gick därifrån.

Började tänka efter lite, haha, tänk om jag hade varit så dum att jag trott att han var ensam och övergiven och ville ha nån att snacka med? Fast egentligen ville han väl våldta mig eller nåt annat otrevligt.
Blä.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Isch!

2008-04-16 @ 18:47:06
Postat av: tess

sjuka människor det finns! Du skulle följt med och lite senare sagt att du var lesbisk :D

2008-04-17 @ 16:37:46
URL: http://carlssonmedc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0