Just walk on by

I matsalen. Jag, Philip, Therése, Olof och Johan (vår käre vän från IV) lunchar.

Olof skrattar på ställe han inte borde så Philip sticker lite diskret sin kniv i hans sida.


Johan: Vad gör du?
Philip: Jag... eh... kliar honom!
Olof: Ja, precis! Jag tyckte att det kliade och vi har en sån 'connection' så Philip kände på sig att det kliade precis där på mig, och ja, han gjorde en insats helt enkelt!
Johan: Bra. För det här är inte morden i Midsommer, det vet du väl!
Jag och Therése kan inte hålla oss längre nu utan vårat diskreta fniss byts ut mot gapskratt.
Philip: Nejdå! Det är ju bara april så det är flera månader kvar... (till midsommar alltså)


Otroligt, så kul det kan bli ibland :D


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, Johan brukar luncha med mig också, alltid lika trevligt ;)

2008-04-04 @ 22:20:12
URL: http://malin90w.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0