Jag gillar helg!

Jamen visst gör jag det! Gillar helg - alltså :)

Den har bestått av att åka till Älmhult och Cronas, där vi i lördags repade med Filip, Elise, Emelie, Anna, och två till tjejer som jag inte har riktig koll på, dessvärre. Det var kulkul, särskilt att skriva stämmor! Yay.

På kvällen kilade vi iväg till Skånes Fagerhult, träffade Lisa och två av hennes kompisar där. Fast huvudorsaken var att vi skulle lyssna på Philips band, Firewall Educate. De var helt grymma! Lovar.


image21


Somnade långt in på natten efter lite allt möjligt trevligt umgänge, och ja, Therése och jag låg och snackade i två timmar innan vi somnade. Typiskt oss. Det var kul :) C som i Celibat!

Idag lekte vi mer stämmor innan vår konsert/samling i församlingshemmet. Grymt kul att vara med och sjunga och spela, och jag är lite putt att min kamera låg i annat rum för annars skulle jag lugnt fotat/filmat dansen som de dansade! Riktigt vackert!


Ska sova snart, veckan kommer bli tuff. Men otroligt rolig!

Jag är lycklig!


Hey, it's with you I belong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0