Helgen och dagen och kvällen

God eftermiddag!

Idag är jag på sånt där jobbigt sprudlande humör, så jag har varit jobbigt glad mot allt och alla idag. Har som vanligt ingen speciell anledning utan jag tycker det är trevligt att vara glad i onödan. Så det så!

Helgen var strålande. Växjö med Sanna var underbart, vädret likaså. Satte i oss lite pizza innan vi gick till icke-fyllebänkarna utanför Katedral och väntade på att klockan skulle slå 19.00. När musikalen/konserten/showen var över var jag ännu gladare, för den var verkligen sjukt bra! Philip Carcamo, jag säger då det. Den människan är otroligt duktig! Kommer tvinga honom att sjunga för mig ännu mer än vad jag redan gör! Det är just för att han är så bra på det han gör!  ♥

Natten tillbringades i soffan framför datorn där 10mila var på webTVn, mina bröder är bra och det är mycket roligare att titta då också, lycka lycka! Jakob & Lukas kommer för övrigt hem nästa helg om allt blir som det ska, och då blir jag ännu gladare! Hjälp, så positiv jag har blivit (;

Söndagen var vigd åt Blädinge Kyrka, yaay! Spelade på musikgudstjänsten och var därmed 1000 kr, 2 blomsterbuketter och massa erfarenheter och upplevelser rikare. Och sjukligt nervös var jag också - därmed har jag vunnit över nervositeten ett antal gånger nu. 1-0!

Utvecklingssamtal om en halvtimme. Tjoho, så utvecklad jag kommer att vara efter det. Ja, bevare mig väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0